poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Coconut


Czas ucieka jak szalony i czasem jest go trudno dogonić a jeszcze trudniej zmieścić się w nim:)
Tak, tak należe do tych którzy często nie wyrabiają się w terminie ,mimo szczerych chęci niektóre sprawy przesuwają się w czasie. Moja kochana babcia zawsze powtarzała co masz zrobić jutro zrób dziś a mi jakoś w głowie utwiło co masz zrobić dziś zrob jutro:D
Niestety zabrakło miejsca w moim terminarzu na piątkowe zakupy butów i sukienki na ślub o którym pisałam, ale mam nadzięję że jutro to się uda! tym bardziej że zabieram ze sobą moją prawą rękę czyli mojego styliste
 < Aniu jeśli to czytasz buziaczki :)>


Jutro zrobię to co miałam przedwczoraj, a dziś robię to co miałam wczoraj czyli w nawiązaniu do mojej kokosowej poezji...
przedstawiam moje "kokosanki"

 Jak podają źródła kokos bogaty jest w witaminy,  minerały i błonnik. Znalazł również zastosowanie w kosmetyce.
Bardzo dużo ciekawych informacji o tej soczystej ,włochatej kulce przeczytacie tu
Oto kilka produktów które znalazłam co najmniej nie na palmie tylko na swojej, łazienkowej półce







 
Jestem ciekawa jakie produkty kokosowe Wy stosujecie i jak Wam służą...


LG
xxx
Ms Smith