piątek, 13 lipca 2012

Eldena Handcreme- Aldi


Kupujac krem do rak oczekuje od niego ze pozostawi zarowno na mojej skorze jak i w moim sercu przyjemne odczucie zadowolonia i satysfakcji z uzycia a przy tym nie skrzywdzi mojego portfela
Dzis w roli glownej firma Eldena i jej krem do rak, ktory zupelnie przypadkiem jak 1/4 moich kosmetykow stal sie jednym z domownikow



Krem do rak w wygodnym opakowaniu z pompka,powtorze dla lepszego zrozumienia Z POMPKA:)
 zawiera panthenol i maslo shea
jego pojemnosc to 50 ml, jest wolny od parabenow



Sklad:
aqua, ethylhexyl stearate, glycerin, glyceryl stearate, glyceryl stearate citrate, 
stearyl alcohol, butyrospermum parkii buter, panthenol, parfum, carbomer, sodium 
hydroxide, sodium chloride, dipropylene glycol, decylene glycol, methylisothiazolinone

Nic tak dawno nie ulzylo skorze moich rak a przy tym zachwycilo wygodnoscia uzycia.
Przeznaczony jest on do skory suchej i spierzchnietej .Szybko sie wchania i nie pozostawia tlustego filmu,pokusilabym sie nawet o stwierdzenie ze to dzieki jego lekkiej konsystencji.
 


Dlonie sa miekkie i nawilzone.Dodatkowo uzywany systematycznie przynosci satysfakcjonujace efekty.Jak dla mnie pachnie slodkim i cieplym zyciem bobaska:) 
To najlepszy krem do rak jaki do tej pory mialam, pomijajac moze moj ulubiony z rajski owoc ALESSANDRO ktoremu wybacze wszystko za zapach.
No tak nic dodac nic ujac, krem z Aldi-ego za zawrotna kwote 1,99 € polozyl rywali na lopaty:)

A jakie sa Wasze ulubione kremy do rak??



LG
xxx
Ms Smith

4 komentarze:

  1. tego jeszcze nie probowalam - ale jak bede na zakupach w Aldi to sobie go tez kupie ....
    ciezko jest trafic dobry krem w sensownej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że wróciłas :) również tęskniłam! mój ulubiony krem do rąk to ziaja kokosowa. Niestety nie zawsze mam do niej dostęp, wtedy kupuje jakieś tanie zamienniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wróciłas :) również tęskniłam! mój ulubiony krem do rąk to ziaja kokosowa. Niestety nie zawsze mam do niej dostęp, wtedy kupuje jakieś tanie zamienniki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze sie za nim rozejrzec!

    OdpowiedzUsuń